
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Decoewa
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy www.decoewa.pl [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
2. Sklep prowadzony jest przez:
DECOEWASp. z o.o.
ul. Srebrna 20/2/9
42-610 Miasteczko Śląskie
NIP: 6452560692,
REGON:383301986
tel. 798622012
adres email: decoewa@gmail.com
3. NR KRS 000785331
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
5. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z potwierdzeniem przez Klienta znajomości Regulaminu i jego akceptacją.
6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
-
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
-
emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
-
telefonicznie na numery dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
4. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sklep skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sklep ma prawo do anulowania Zamówienia.
5. Po otrzymaniu oferty na zakup system Sklepu wysyła automatycznie e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia wraz z fakturą proforma z wszystkimi informacjami dotyczącymi formy i terminu płatności , który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia. Z chwilą otrzymania wiadomości e-mail przez klienta i dokonaniu płatności, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
6. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
7. Zamówienie można anulować jedynie bezpośrednio po jego złożeniu. Aby anulować zamówienie należy wysłać odpowiednią informację pod adres email: decoewa@gmail.com Zamówienie można anulować telefonicznie dzwoniąc pod numer 798622,012. Zamówienia nie opłacone w terminie zostaną anulowane automatycznie.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany w e-mailu numer rachunku bankowego.
- Gotówka - płacisz gotówką przy odbiorze towaru osobiście
- możliwość płatności kartą w siedzibie przy odbiorze osobistym.
- system pałatności Shoper-Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. operatorzy kart płatniczych w usłudze płatności Shoper:
- Visa,Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówkowej, Klient obowiązany jest do odbioru towaru osobiście zgodnie z ustalonym telefonicznie terminem i miejscem odbioru.
4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód zakupu lub fakturę .
5. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. W Sklepie dostępne są następujące formy wysyłki:
- Paczka Pocztowa Biznesowa - Płatność przelewem
- Przelew - Przesyłka kurierska
- paczkomaty-płatność przelewem
2. Zamówienia składane w Sklepie wysyłane są na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Wybór formy dostawy następuje na etapie składania zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych.
5. W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili zaksięgowania środków na r-ku sprzedającego.
6. W przypadku płatności gotówkowej, termin odbioru towaru ustalany jest indywidualnie z klientem, jednak nie później niż w ciągu 5ó dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
7. Klient jest obciążony kosztami dostawy (wysyłki). Klient może zapoznać się z kosztami dostawy w każdej chwili klikając w link "koszty dostawy".
§5
Reklamacje
1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie posiadają gwarancje na zasadach ogólnych.
2. Wszystkie produkty w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika Sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu.
3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo do reklamacji. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie.
4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu daty, nie później niż w ciągu 3 dni .
5. W przypadku wystąpienia niezgodności w produkcie reklamację należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia otrzymania przesyłki
6. Klient powinien odesłać towar na adres :
DECOEWA sp. zo.o.
ul. Srebrna 20/2/9
42-610 Miasteczko Śląskie
7. Do towaru reklamowanego należy dołączyć dowód zawarcia transakcji.
8. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
9. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych, zgodnie z żądaniami Kupującego.
10. Sklep nie pokrywa kosztów dostawy związanych z reklamacją.
10. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. W okresie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (art. 9 ust. 1 i 2 dyrektywy 2011/83), składając sprzedawcy oświadczenie o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie, który jest spersonalizowany i nie można zwrócić ze względu na indywidualny charakter np. nietypowa kolorystyka, naniesione w sposób trwały napisy, wzory- wg specyfikacji zamawiającego
3. W takim przypadku Zamawiający odsyła towar na adres:
Ajuda Ewa Grelewicz
ul. Srebrna 20/2/9
42-610Miasteczko Śląskie
4. Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu, niezwłocznie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia odstąpienia od umowy.
5. Sklep zwróci koszt dostarczenia produktu, w wysokości najtańszego oferowanego przez Sklep sposobu dostawy.
6. Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego towaru.
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania, powielania i udostępniania wzorów, form i jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji.