Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w tym także gratisami, jeśli zostały dołączone do przesyłki. oraz kopią faktury zakupu ( nie jest ściśle wymagane, jeśli będzie możliwa identyfikacja zakupu w inny sposób).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DECOEWA sp. zo.o.
Srebrna 20/2/9

42-610 Miasteczko Śląskie

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie, celem wyjaśnienia.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DECOEWA sp. zo.o.
Srebrna 20/2/9

42-610 Miasteczko Śląskie

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria w tym także gratisy jeśli zostały dołączone oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl